بازی The House of the Dead: Remake هفته آینده برای PS4، Xbox One، PC و Stadia عرضه می شود.

بازی The House of the Dead: Remake هفته آینده برای PS4، Xbox One، PC و Stadia عرضه می شود.

اوایل این ماه، زمانی که ناشر Forever Entertainment و توسعه دهنده MegaPixel Studio، The House of the Dead: Remake را منتشر کردند، انفجاری شگفت‌انگیز از گذشته داشتیم که لگد زدن و فریاد زدن تیرانداز با تفنگ سبک بازی افسانه‌ای را به مخاطبان بازگرداند. اگرچه به طور انحصاری برای نینتندو سوییچ راه اندازی شد، اما اخیراً شبکه پلی استیشن و فروشگاه ایکس باکس به بیرون درز کرده است که نشان می دهد به زودی به پلتفرم های دیگری نیز عرضه خواهد شد. در حال حاضر، این به طور رسمی تایید شده است.

 

اگرچه هنوز اعلامیه رسمی و رسمی منتشر نشده است، اما ناشر Forever Entertainment به سهامداران خود تأیید کرده است که The House of the Dead: Remake برای PS4، Xbox One، PC از طریق Steam و GOG و Stadia اواخر این ماه عرضه خواهد شد. در 28 آوریل، و 24.99 دلار / 24.99 یورو قیمت دارد.

 

The House of the Dead: Remake از Joy-Con نینتندو سوییچ و کنترل‌های حرکتی برای تکرار گیم‌پلی تفنگ سبک بازی اصلی آرکید استفاده می‌کند، بنابراین باید دید که چگونه آن را در پلتفرم‌های دیگر مدیریت می‌کند. البته، نسخه بازسازی شده حالتی نیز دارد که امکان گیم پلی را از طریق ورودی های گیم پد معمولی فراهم می کند، که باید روی رایانه شخصی و کنسول ها به خوبی کار کند.

 

در بررسی خود از The House of the Dead: Remake، امتیاز 5/10 را به آن دادیم و گفتیم: The House of the Dead: Remake به دلایل واضح برای طرفداران نسخه اصلی جذاب خواهد بود، اما چندین مسئله مهم ناامیدکننده است.

آیا شما این متن را پسندیدید ؟ جهت ثبت ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید .

نمایش ویدئو بازی The House of the Dead: Remake هفته آینده برای PS4، Xbox One، PC و Stadia عرضه می شود.

درباره نویسنده ادمین سایت

من شهروز سمیعی هستم . طراح و برنامه نویس سیستم های تحت وب و موسس وب سایت n30game.ir . به زبان asp.net به تکنولوژیهای dotnet core ، mvc و webform مسلط هستم . با سازمانهای بزرگی همچون ماموت ، ماموت تلکا ، ماموت وزنه ، مایان دیزل ، کودکس ، آیس پک و پنبه ریز در زمینه طراحی و توسعه وب سایت همکاری طولانی مدت داشته ام .

نظرات شما برای ما مهم است

جهت ثبت نظر ابتدا در سیستم ثبت نام کنید.

تعداد نظرات (0)

لینک کوتاه : n30game.ir/a/01ef

خبرنامه بازی ها

گالری